Klacht: klantvriendelijkheid

op 04 oktober 2017 over Hotelbon in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nog nooit zo iets slecht mee gemaakt. als je een hotel wil boeken is er nooit een beschikbaar je betaalt als nog 50 euro. Ze kunnen je wel opeens bereiken als je niet betaalt. dan beweren ze je mails te hebben gestuurd terwijl ik nooit een mail heb ontvangen.

Gewenste Oplossing:

als ze beetje klantvriendelijk zijn en je niet een hotelbon aansmeren en vervolgens er nooit een hotel beschikbaar is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotelbon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotelbon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hotelbon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotelbon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotelbon

Heeft op 18 april 2018 om 12:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klacht melder,

Wij zijn sinds kort actief op Klacht.nl, derhalve hebben wij uw klacht niet eerder opgepakt.

Omdat uw klacht gedateerd is, en waarschijnlijk al via één onze andere kanalen is afgehandeld, zetten wij deze op ‘opgelost ‘.

Mocht dit niet het geval zijn dan wil ik u vragen om de klacht opnieuw te melden, zodat wij deze alsnog kunnen oplossen.

U kunt uw klacht of vraag sturen naar onze Servicedesk via e-mail adres: info@hotelbon.nl

Met vriendelijke groet,

Servicedesk Hotelbon

Alle klachten die gemeld zijn door melanieverschuren