Klacht: klantvriendelijkheid

op 04 oktober 2017 over Hotelbon in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nog nooit zo iets slecht mee gemaakt. als je een hotel wil boeken is er nooit een beschikbaar je betaalt als nog 50 euro. Ze kunnen je wel opeens bereiken als je niet betaalt. dan beweren ze je mails te hebben gestuurd terwijl ik nooit een mail heb ontvangen.

Gewenste Oplossing:

als ze beetje klantvriendelijk zijn en je niet een hotelbon aansmeren en vervolgens er nooit een hotel beschikbaar is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotelbon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotelbon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door melanieverschuren