Klacht: Klantvriendelijkheid

op 30 september 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Betreft Zara in stniklaas koopcentrum, ik kwam kleedkamer in met elf stuks. Verkoopster zei dat ik maar 6 stuks mocht meenemen, dat begreep ik nog wel en toen ik vroeg wat ik met de overigeledingstukken moest doen, gaf ze als antwoord dat niet gegarandeerd was dat ik ze nog terug kreeg de kledingstukken omdat er steeds wisselende meisjes waren in de paskamer. Ik vroeg wat ik dan moest doen omdat ik ze zeker wel wou passen, ik had ze met zorg uitgekozen om te passen. Haar antwoord was, als iedereen met zoveel kledingstukken aan zou komen, dat het leed niet te overzien was en gooide mijn overige kledingstukken op een hele grote hoop, zo klantonvriendelijk. !!!! Toen ik aan het passen was hoorde ik haar tegen een andere collega klagen over mij, dat sommige mensen zo onbeschoft zijn en niks begrijpen. U begrijpt dat ik achter dat gordijntje witheet werd. Later zag ik ze aan de kassa staan en wou ik eigenlijk afrekenen, maar heb alles teruggedaan in de winkel. Ik voelde mij niet klantvriendelijk behandeld. Dat was zaterdag 30 september, rond 15 u, hartstikke druk, dus ze zal wel onder druk hebben gestaan.
Mvg mevr felix

Deze dame bijbrengen wat klantvriendelijk is en een excuus aanbieden. Bij h&m doen ze daar niet moeilijk over en hangen ze het netjes voor je weg.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Michelle2000