Klacht: Klantvriendelijkheid

op 24 april 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik heb zelf bij de kruidvat gewerkt daar werd mij altijd benadrukt dat klantvriendelijkheid het belangrijkste was. Ik las net een verhaal op facebook van een zwangere dame die niet even naar de wc mocht. Als iemand die geneesmiddelen etc. Verkoopt hoop ik dat ze weten dat urine ophouden voor een zwangere vrouw heel schadelijk kan zijn zowel voor de dame als het kind!
Ik ben niet alleen ontevreden over de kruidvat in mijn buurt maar in alle kruidvat winkels! Elke keer zo onvriendelijk behandelt word. Als je vraagt waar een product ligt word er ergens in de winkel gewezen en er bij gezegd dat het daar ergens moet liggen. Dit vind ik niet behandeld worden als een koning zoals dit altijd gezegd word!

Ik ben tevreden als alle kruidvat winkels dit te horen krijgen! Er zijn zo veel klanten van de kruidvat die niet meer naar deze winkel gaan omdat je er zo onvriendelijk geholpen word? Dit moet toch niet meer kunnen?

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Josjecremers