Klacht: Klantvriendelijkheid

op 24 mei 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Vandaag in Blokker herentals geweest wou iets halen dat vanaf 23 mei in winkel moest liggen maar vond het niet dus ik vraag aan een verkoopster waar da ligt maar vond het ni en ze had geen tijd want moest naar de kassa dus ik vraag aal een andere verkoopster waar het ligt waarop die antwoord heb je da juist ni aan mijn collega gevraagd en als zei zegt da het er ni is dan is da er niet zegt ze maar het is de manier hoe ze het gezegd heeft wat te wensen overlaad terwijl de actie geldig is van 23 mei en ik op 24 mei kom en nog niet in de winkel lag mij zien ze in herentals niet meer hoop da het in andere winkels beter is

Beetje meer klantvriendelijke zijn

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 25 mei 2016 om 12:57 geantwoord

Beste mevrouw Vervoort,

Wij willen u onze welgemeende excuses aanbieden voor het ondervonden ongemak. Kunt u aangeven naar welk artikel u op zoek bent? Wij willen graag voor u op zoek gaan naar het door u beoogde artikel om u alsnog te kunnen voorzien van de betreffende aanbieding. Tevens zullen wij contact opnemen met onze winkel in Herentals om het personeel te wijzen op de in uw ogen teleurstellende service die zij hebben geboden. Wij vernemen graag van u. Bij voorbaat hartelijk dank voor uw reactie.

Jesper
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Sofie vervoort