Klacht: Klantvriendelijke werkwijze

op 03 juli 2017 over TrainMore in de categorie Sportclub/-school

15 jaar ben ik lid van TrainMore Diemen. De laatste jaren combineerde ik mijn trainingen met hulp aan het personeel. Zelfs op het gebied van de veiligheid. Een paar maanden geleden werd ik op meerdere dagen bedreigd tijdens trainingen door een lid met de psychiatrische achtergrond. Op advies van de politie vroeg ik om maatregelen die een kans op herhaling uitsluiten. Het management heeft o.a. als volgt gereageerd. “Ik snap ook niet dat jij je laat weg pesten door zo een persoon”. Na overleg met de politie train ik niet meer in TrainMore Diemen.

Wat een “klantvriendelijkheid” van TrainMore als reactie op mijn 15-jarige trouwe lidmaatschap en mijn jarenlange hulp aan het personeel.

1. De compensatie voor het gederfde sportplezier;
2. Excuses.

Deze klacht heb ik gemeld ook bij de Geschillencommissie Sport en Bewegen. TrainMore is echter niet verschenen op een zitting.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar TrainMore over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door TrainMore in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat TrainMore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TrainMore

Heeft op 20 juli 2017 om 09:18 geantwoord

Beste Evgeny,

Wij hebben over dit probleem meerdere malen contact gehad en dit geprobeerd zo goed mogelijk op te lossen. Helaas kwamen we bij deze bijzondere unieke klacht niet tot een overeenkomst. Dit is voorgelegd bij de Geschillencommissie. De Geschillencommissie heeft inmiddels uitspraak gedaan en dit is opgelost.

Sportieve groet team TrainMore

Heeft op 20 juli 2017 om 09:59 geantwoord

De oplossing is niet volledig. TrainMore is niet verschenen op de zitting van de Geschillencommissie. Daardoor is de gewenste oplossing onmogelijk geworden. Ik heb geen excuses en geen compensatie gekregen. Daarnaast verzoek ik mijn voornaam onzichtbaar te maken op deze site. Ik heb recht op de privacy. Dank.

Alle klachten die gemeld zijn door Trouw lid