Klacht: Klantvriendelijke werkwijze

op 03 juli 2017 over TrainMore in de categorie Sportclub/-school

15 jaar ben ik lid van TrainMore Diemen. De laatste jaren combineerde ik mijn trainingen met hulp aan het personeel. Zelfs op het gebied van de veiligheid. Een paar maanden geleden werd ik op meerdere dagen bedreigd tijdens trainingen door een lid met de psychiatrische achtergrond. Op advies van de politie vroeg ik om maatregelen die een kans op herhaling uitsluiten. Het management heeft o.a. als volgt gereageerd. “Ik snap ook niet dat jij je laat weg pesten door zo een persoon”. Na overleg met de politie train ik niet meer in TrainMore Diemen.

Wat een “klantvriendelijkheid” van TrainMore als reactie op mijn 15-jarige trouwe lidmaatschap en mijn jarenlange hulp aan het personeel.

1. De compensatie voor het gederfde sportplezier;
2. Excuses.

Deze klacht heb ik gemeld ook bij de Geschillencommissie Sport en Bewegen. TrainMore is echter niet verschenen op een zitting.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar TrainMore over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TrainMore in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TrainMore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TrainMore

Heeft op 04 oktober 2017 om 14:45 geantwoord

Beste,

Inmiddels zijn wij weer een tijd verder en hebben wij dit probleem inmiddels opgelost. Voorgestelde compensatie door de Geschillencommissie is voldaan en is ook door lid ontvangen. Daarnaast hebben wij meerdere malen contact gehad. Uw naam is ook onzichtbaar gemaakt op deze website en is niet meer zichtbaar voor andere.

Sportieve groet team TrainMore

Heeft op 04 oktober 2017 om 16:29 geantwoord

Het bindend advies van de Geschillencommissie over mijn veiligheid is nog steeds niet uitgevoerd. TrainMore heeft me nog steeds niet geïnformeerd op welke tijdstippen ik kan trainen zonder confrontatie met het agressieve lid.

Alle klachten die gemeld zijn door Trouw lid