Klacht: Klant(on)vriendelijkheid in de winkel

op 20 september 2017 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was vandaag in de winkel in Nijmegen. Ik wilde schoenen passen. Bij de deur stond een man met een oortje in, de andere verkoper was bezig met een klant. Na een tijd te hebben gewacht met een schoen in mijn hand reageerde de verkoper, die met een klant bezig was. Hij haalde een paar schoenen in de gewenste maat. Tot mijn verbazing kwam de man met het oortje in erbij. Hij zei dat hij het over zal nemen Hij richtte zijn aandacht op de andere klant en ik werd volledig genegeerd, zelfs geen oog contact of vraag of de maat goed was. Uiteindelijk heb ik de winkel verlaten

Gewenste Oplossing:

Ik was bewust naar een winkel gegaan en niet online besteld. Zoals ik behandeld ben, volledig genegeerd ben, bevordert een winkel bezoek niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Caroline Langen