Klacht: Klant(on)vriendelijkheid in de winkel

op 20 september 2017 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Ik was vandaag in de winkel in Nijmegen. Ik wilde schoenen passen. Bij de deur stond een man met een oortje in, de andere verkoper was bezig met een klant. Na een tijd te hebben gewacht met een schoen in mijn hand reageerde de verkoper, die met een klant bezig was. Hij haalde een paar schoenen in de gewenste maat. Tot mijn verbazing kwam de man met het oortje in erbij. Hij zei dat hij het over zal nemen Hij richtte zijn aandacht op de andere klant en ik werd volledig genegeerd, zelfs geen oog contact of vraag of de maat goed was. Uiteindelijk heb ik de winkel verlaten

Ik was bewust naar een winkel gegaan en niet online besteld. Zoals ik behandeld ben, volledig genegeerd ben, bevordert een winkel bezoek niet.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 13 maart 2018 om 17:08 geantwoord

Beste Caroline,

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat je bij ons filiaal Nijmegen een negatieve ervaring hebt opgedaan.

Wij nemen dit zeer hoog op en spelen dit direct door naar de storemanager van dit filiaal. Hij zal vervolgens dit weer terugkoppelen naar de betreffende medewerker.

Mijn oprechte excuses voor deze ervaring en het ontstane ongemak.

Klantenservice Perry Sport

Alle klachten die gemeld zijn door Caroline Langen