Klacht: Klantonvriendelijkheid!

op 12 december 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Vandaag omstreeks 17:00 ben ik samen met mijn man naar Action geweest, speciaal voor de Thermo handschoenen.
Ik zag dat de medewerkers bezig waren met bijvullen, mijn man stapte op 1 van de medewerkers af om te vragen naar thermohandschoenen. Want vorige week kregen wij te horen dat die vandaag binnen zouden komen. De medewerker zei meteen sorry er zijn achter teveel dozen ik heb geen tijd voor u uit te zoeken.
Ik ben zelf toen naar de kassa gelopen en heb gevraagd naar een leidingegevenden. Nou, mevrouw zei zeg het maar dat ben ik.
Ik deed mijn verhaal & wat was dat een klantonvriendelijke vrouw!! Ze snauwde eerst alle klanten af. En zei daarna tegen mij; Ja sorry er zijn zoveel dozen achter, ik heb geen medewerkers omdat uit te zoeken.
Sorry maar dat is niet mijn probleem!
Ten eerste: vorige week is mij verteld vanaf dinsdah!
Ten tweede: er liepen echt wel genoeg medewerkers die even achter kon zoeken.
Ten derde: wie heeft ooit zo een klantonvriendelijke dame als leidinggevende aangestelt? Als je geen plezier in je werk hebt moet je ook niet werken!

Als ik de thermo handschoenen ontvang natuurlijk of een vergoeding. Ik ga niet voor de derde keer naar de Action rijden.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

9 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TYildirim92