Klacht: klantonvriendelijkheid

op 03 september 2016 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Omdat een bekende van mij gevraagd had voor een gamma cadeau pas, ben ik naar de Gamma in Geleen gegaan. Aan de klantenbalie stonden twee mensen voor mij, die nog geholpen moesten worden. Achter de balie waren een tweetal medewerkers druk doende met een vastgelopen printer. De klanten werd geen blik waardig gekeurd, er werd niet gezegd “klein momentje” of iets anders, nee de klanten waren niet belangrijk.
Eindelijk zag men ons dan toch. De twee mensen voor mij werden de winkel ingestuurd met de boodschap ” kijk daar maar eens” , op een manier van “val me svp niet lastig”.
Ik vroeg voor een cadeau pas en kreeg te horen “meneer hier iets verderop aan de balie staan ze”. Nota bene pakweg 5 meter van de medewerker vandaan aan dezelfde balie !!! Anders hebben ze ze ook aan de kassa, ze draait zich om en laat me perplex staan.
Er was op dat moment 1 kassa in bedrijf, en de cassiére zegt ” ik heb er geen meer , kijk eens twee kassa’s verder daar zie ik er staan” na enig zoeken en schreeuwende aan wijzigingen van de cassiére had ik dan toch eindelijk een pas.
Hoezo klantenbinding en vriendelijkheid ?
Diezelfde dag heb ik bij Gamma een klacht ingediend, en ik zou binnen 5 dagen een reactie krijgen. Misschien kunnen ze bij Gamma niet tot vijf tellen, of vinden ze de klant niet belangrijk genoeg ?
Ik vind het niet verwonderlijk dat Hornbach, zo’n 200 meter verderop steeds meer klanten krijgt, en dan, als de organisatie Gamma niet eens reageert op dit soort klachten ( die eigenlijk uitdagingen tot verbeteringen zijn) wat wil je dan van de medewerkers verwachten ?
Gamma is voor mij duidelijk afgeschreven.

Als ik een reactie krijg zodat ik tenminste het gevoel terugkrijg serieus genomen te worden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door OCS