Klacht: Klantonvriendelijk te woord gestaan ZARA Alexanderium Te Rotterdam

op 07 mei 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Geachte heer/mevrouw,

Zojuist d.d. zondag 7 mei 2017 om 13:45 uur was
ik in Zara Alexanderium Te Rotterdam.
Ik ben daar erg onvriendelijk te woord gestaan door de manager. Hieronder zal ik de situatie kort schetsen.

Bij binnenkomst ben ik naar de Kassa gegaan om een onduidelijk product bespreekbaar te maken. Ik heb eind janauri 2017 een tas gekocht voor 79,95 die aan de zijkant van het bovenste gedeelte is ingezakt. Hierdoor ziet de tas er niet mooi uit terwijl ik heel zuinig met mijn tassen omga en dat is ook te zien aan de tas. De manager, wiens naam ik niet weet omdat ik tot 3 keer toe heb aangegeven of ik haar naam mocht maar letterlijk heeft gezegd \’dat krijg je niet want ik ben de manager\’, heeft aangegeven het probleem niet te willen oplossen omdat zij die tas ook heeft en zij geen problemen ervaart. Ik heb aangegeven dat mijn vriendinnen de tas ook hebben en nog steeds netjes is. De manager heeft aangegeven dat ik zware spullen in de tas had gedaan. Ik heb aangegeven dat de tas klein is en de tas opzich zelf al zeaar is dus dat kan t niet zijn. Vervolgens zei ze dat het mijn probleem is en liep weg zonder iets te zeggen. Ik riep de manager terug maar zij liep verder. Vervolgens heb ik aan de dame die bij de kassa stond gevraagd of zij weet hoe zij heet. Zij gaf aan dat zij de manager is en dat gezien de manager haar naam niet wou doorgeven dat zij dat nu ook niet zal doen.

Ik vind het bijzonder vreemd hoe hier met mijn klacht wordt omgegaan. Daarnaast vroeg ik vriendelijk of ik de naam mocht weten maar er werd erg geheimzinnig over gedaan. Voorts is mijn klacht niet verholpen.

De dame die zich manager noemde was een dame met zwart haar, sprak gebrekkig nederlands. Ze nam mijn klaht niet serieus. Heeft geen onderzoek gedaan naar de oorzaak van het gebrek. Van een groot onderneming als ze zara had ik klantvriendelijkheid verwacht. En het feit dat de manager aangaf dat zij ook de tas heeft en geen problemen ervaart vind ik onprofessioneel om te concluseren dat de tas hierdoor niet aangenomen kan worden.

Ik wilde dit toch melden omdat dit uw bedrijf schaad. Ik zal namelijk geen 2e keer meer naar die zara gaan.

Daarnaast zou ik willen dat mijn klacht serieus wordt genomen. Ik zit nog steeds met een onduigelijk product. Gelet op de wettelijk termijn van 6 maanden mag ik van de verkoper verwachten dat het product in ontvangst wordt genomen en gekeken wordt waar het probleem vandaan komt. Graag zou ik willen weten hoe het probleem omtrent mijn tas opgelost wordt. Het betreft de zwarte tas met de barcode: 18132104040039. RUC 80089348-4

Als mn tas gerepareerd wordt of als ik een nieuwe krijg. Indien er geen nieuwe beschikbaar is zou ik mijn geld graag terug willen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saal Saal