Klacht: Klantonvriendelijk gedrag aan kassamedewerkster

op 27 mei 2020 over Takko Fashion in de categorie Kledingwinkels

Vandaag heb ik iets vreselijks mee gemaakt bij de winkel de Takko in Denhaag (winkelcentrum de Leyweg)
Ik kom eigenlijk al jaren in deze winkel en op deze manier ben ik nog nooit behandeld. Ik was samen met mijn zoontje en had wat shirtjes uitgekozen. Ik stond bij de kassa en wilde netje afrekenen. De vrouw achter de kassa was duidelijk niet lekker in haar vel. Terwijl ik de kleding neer zette mompelde ze al iets wat ik niet zo goed kon verstaan. Toen ik vroeg wat ze zei, keek ze me geïrriteerd aan en zei nee niks. Ik dacht oké, laat maar zitten wellicht heeft deze vrouw haar dag niet. Ik ging de artikelen die ik
wilde kopen afreken en ging pinnen. Het apparaat gaf aan, betaling goedgekeurd. Het duurde wat langer dan normaal en opeens gaf het apparaat aan dat ik nog moest betalen. De kassamedewerkster zei op een onvriendelijke manier, dat ik moest betalen. Ik gaf aan dat het apparaat net aan gaf dat de betaling akkoord was. Toen zei zij, ik weet hoe het werkt u moet betalen. Ik gaf aan dat ik even op mijn internet bankieren app ging kijken of het niet toch afgeboekt was en gaf ook gelijk aan dat ze wel erg onvriendelijk reageerde de hele tijd. Toen ik netjes op de app had gekeken en zei dat ik inderdaad niet zag dat het bedrag was afgeboekt, zei ze heel bijdehand, jij weet ook niet hoe het werkt, je moet gewoon luisteren want ik weet hoe het werkt. Ze riep er ook nog eens een collega bij alsof ik een crimineel was. Toen brak letterlijk mijn klomp! Waar is klantvriendelijk gebleven??? Ze had duidelijk ergens last van en reageerde dat op mij de klant af! Toen ik zei dat ik de artikelen niet meer wilde en het nummer van de klachtencommissie, zei ze heel brutaal kijk maar op het internet. De andere dame naast haar stond er perplex bij en zei uuuhhh ja ik weet het ook niet. Vol teleurstelling ben ik weg gelopen en zei dat ik een klacht zou indienen en heb gekeken hoe de beide dames heten. Zonder mijn artikelen ben ik maar weggelopen. Ik mag toch zeker aannemen dat het niet de bedoeling is van jullie winkelketen om zo met klanten om te gaan? Ik heb nu mijn artikelen bij de ca moeten kopen omdat ik zo oneerlijk en onbeschoft ben behandeld door het personeel van deze winkel. Ik kom hier al jaren maar zal nu echt daar nooit meer heen gaan. Ik sta nog steeds verstelt van de manier waarop ik behandeld ben en dat terwijl ik gewoon wat wilde kopen en er absoluut geen aanleiding was om mij zo te behandelen. 1 ding weet ik zeker, ik kom nooit meer bij die winkel.

Ik zou graag willen dat deze dames worden aangesproken op hun klant onvriendelijk gedrag! Ik heb de beide namen van deze dames.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Takko Fashion

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Takko Fashion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ouahiba101181