Klacht: Klantonvriendelijk

op 17 september 2016 over PATHE in de categorie Bioscopen & Theaters

Vandaag zouden wij naar Blair Witch gaan om 20:00uur. Mijn oudste (die over 5 dgn 18 jr word) kwam thuis en wou ook mee. Natuurlijk, gezellig.
Wij als ouders zijnde hebben een pathe unlimited pas, en dan kopen we een kaartje bij de deur. Dachten we!

Zegt een medewerker van pathe (die zelf gene 18 jaar oud lijkt) of hij legimitatie bewijs mag zoon van onze zoon. Prima, maar deze had hij niet bij zich. Nou dan mocht hij de film niet bijwonen. Wat moet je als ouders zijnde dan doen? Hem laten staan en zelf wel heen gaan. Mijn man gaf al aan, wij zijn zijn ouders is dat niet voldoende?

Nou netjes te woord werden we niet gestaan. Ondanks we zeker 2 tot 3 keer in de week komen. Maand ervoor kon ik met mijn jongste die 10 jaar oud is wel bij een andere film kijken,,,,uhm hoe krom? Ondanks het voor 12 jarige was.

Mijn man had het gehad en ze zijn nu twee goede klanten kwijt omdat wij onze pas op hebben gezegd.

Ik heb hem eerder opgezegd en dat was omdat ik toen (wel 3 min te laat voor de film aangekomen was toen de reden) dat ik niet naar de film mocht.
Wat zie je nu? Ze komen binnen als de film al begonnen is. Allemaal heel krom!

Als de oudste gewoon naar binnen had gemogen. Als de ouders erbij zijn moet dit toch geen probleem zijn? Als hij nou met een groep jongeren had gestaan had ik het begrepen. Maar zijn ouders?

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PATHE

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PATHE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Groot-Olof