Klacht: Klantonvriendelijk

op 19 november 2015 over nefit in de categorie Verwarmingsbedrijven

Wij hebben een Nefit ketel aangeschaft onder andere door de interessante 150 euro cash back. Helaas blijkt deze actie mijn mening over Nefit als kwaliteitsbedrijf en service gerichte organizatie compleet te hebben veranderd. Ze maken het de consument bijna onmogelijk de administratie van de cash back te doen. Een slecht werkende website, links die niet werken en bovenal de onbegrijpelijke onmogelijkheid om de documentatie en registratie te versturen. Gelukkig is daar nog een emailadres. Echter ook bij deze mogelijkheid geen reactie op meerdere emails. Als laatste optie staat er ergens nog een telefoonnummer. Na een hele lange wachttijd, die ik wel verwachtte, kreeg ik eindelijk een zeer onvriendelijke medewerker aan de lijn te krijgen. Ik moest het nog maar eens doen en anders maar uitprinten en op de post doen. Aangezien ik al meerdere malen de gevraagde stukken heb opgestuurd heb ik geweigerd. Hij zou uitzoeken wat de status en mij terugbellen. Uiteraard is dit niet gebeurd. Denkt Nefit echt dat klanten zomaar 150 euro opgeven door ze het moeilijk te maken? Of, en wellicht nog veel erger, is dit representatief voor de kwaliteit van de producten van Nefit. De ketel hangt er tenslotte al.

150 euro en een excuus voor de slechte service

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door nefit in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat nefit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

nefit

Heeft op 06 september 2016 om 11:17 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Wouterhut