Klacht: Klantonvriendelijk

attiedegraaf op 18 oktober 2020 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klantonvriendelijk bij afrekenen zelfscan.
Medewerker uitermate klantonvriendelijk ivm 1 persoon afrekenen. Niet kunnen inleven in de klant (maar mensonwaardig aangesproken te worden)tijdens corona tijd maar gelijk dreigen de beveiliging te bellen. Niet begrepen dat je tijdens t looppad tussen de paden door eruit kan, maar gelijk een sneer krijg waar je op staat te wachten….

Gewenste Oplossing:

Ik snap de regels tijdens de corona tijd maar t inleven en klantvriendelijkheid lijkt mij ook nog steeds een belangrijk onderdeel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door attiedegraaf