Klacht: Klantonvriendelijk

op 15 december 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Jullie stukje over dat jullie de klant centraal laten staan mogen jullie wel weglaten.
Ten eerste zijn jullie winkels altijd een ramp om te betreden met de kinderwagen, het staat veel te vol en als jullie personeel ziet dat wij moeite hebben om er doorheen te komen, wordt er ook niet geholpen of iets aan de kant gezet.
Dit gebeurd niet in een of twee winkels, nee in gewoon elk filiaal die wij betreden.
Daarom hebben wij besloten, omdat wij jullie luiers wel heel fijn vinden dit via internet te regelen.
Aangezien wij een drukke periode hebben gehad, zijn wij wat krap in de luiers, aangezien er geen tijd is geweest deze te halen.
Op jullie site staat voor 20:00 besteld morgen in huis.
Natuurlijk kan het wel eens zijn dat een bestelling het niet gaat halen, maar dit is bij mijn bestelling niet het geval.
DHL geeft aan dat de bestelling vertraging heeft en de klantenservicemedewerker die wij gesproken hebben, geeft zelfs aan als wij het pakket vinden… En als het ons niet zint, moeten wij maar contact opnemen met Kruidvat.
Zo gezegd zo gedaan. Wij bellen jullie klantenservice op en geven aan dat wij het pakket nodig hebben ivm onze baby.
Er wordt gelijk medegedeeld dat jullie er niks mee kunnen.
Wij geven aan er dan vanaf te zien en wij willen ons geld terug, want wij zouden dat dan graag besteden om dan toch maar naar de winkel te gaan om die luiers te kopen.
Helaas wordt ons verteld, we kunnen het niet retour sturen. Pas als het pakket is ontvangen zouden wij het eventueel in jullie filiaal af kunnen geven en krijgen ons geld terug…
Dit is echt belachelijk. Klant centraal?!
Mijn excuses maar ik vind dit gewoon echt niet netjes.
Filialen die niet begaanbaar zijn voor mama’s met kinderwagens (ja, alle dames in mijn omgeving klagen over hetzelfde) en dan als er iets mis gaat met een bestelling ook totaal niet meedenken of de klant laten merken dat je wil helpen?!

Dit is dus mijn klacht.
Jullie zijn totaal niet klantvriendelijk en behulpzaam.
Zowel niet via internet/telefoon als in de meeste filialen.
Ik betreur dit erg, aangezien jullie wel goede producten hebben.

Als men daadwerkelijk de klant centraal stelt en er in ieder geval moeite insteekt om te helpen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Livo27