Klacht: Klantonvriendelijk

op 26 juli 2017 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Wij waren in Roosendaal om een kast te kopen bij Jysk die we gezien hadden. Komen in de winkel, zijn deze meubelen boven. Mijn moeder en ik allebei slecht ter been en allbei aan een rollator kunnen die trap niet op. Wij zagen geen lift en bij navraag is die er niet voor bezoekers. Wij vragen beleefd of we dan even de goederen lift mogen gebruiken. Antwoord was ronduit Nee. Zeer onvriendelijk behandeld. Vind dit dus deze tijd niet meer kunnen. Vandaar dit schrijven.

Als mensen met rollator of scootbobiel de gelegenheid hebben ook boven te kunnen komen

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jysk

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Jysk

3 weken geleden - Geachte mevrouw Hagen, Wat vervelend om te lezen dat u een nare ervaring heeft opgedaan bij één van onze winkels. Onze excuses hiervoor. Wij hebben contact gehad met onze winkel in Roosendaal. Helaas kunt u geen gebruik maken van de goederenlift, omdat we hiervoor niet verzekerd zijn mocht er iets gebeuren. Wij begrijpen dat dit uitermate vervelend is voor u en uw moeder. Wij zullen intern bekijken of we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Nogmaals onze excuses voor uw ongemak. Met vriendelijke groet, Ilana

Alle klachten die gemeld zijn door W Hagen