Klacht: Klantenservice technische storing

op 18 oktober 2016 over Online in de categorie Alles-in-1

Ik ben zeer ontevreden over de afhandeling van mijn technische internet storing. Om te beginnen was ik ruim 30 minuten in de wacht om vervolgens te horen dat een monteur pas volgende week woensdag langs kan komen. Opmerkingen die worden door gegeven door de klantenservice medewerker worden misschien niet opgevolgd, omdat het een extern bedrijf is. Eventuele compensatie moet ik ook weer zelf aanvragen en wordt niet automatisch aangepast op me rekening. Ik vindt dit absoluut geen service, maar een last en heeft bij mij pure frustratie opgewekt.

Ik zou tevreden zijn als ik niet zo lang aan de lijn hoefde te wachten om een medewerker te spreken. Als het probleem meteen opgelost kon worden of iig niet langer dan een week op een monteur hoefde te wachten. Dat er rekening wordt gehouden met eventuele opmerkingen voor de monteur en dat compensatie automatisch worden verrekend.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Melchiot