Klacht: klantenservice reageert niet

op 17 juli 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een label aangemaakt op de site van KIALA en door een verstoring kwam niet de KIALA punt van Papendrecht naar van Dordrecht als eerste hit. Ik heb Dordrecht geselecteerd, maar de koper wil absoluut het pakket daar niet ophalen.
Ik probeer nu bij KIALA te vragen of het adres kan worden aangepast naar Papendrecht.
Inmiddels heb ik 3 E-mail gestuurd (contactformulier). Telefonisch is KIALA niet bereikbaar. Na vijf dagen nog steeds geen antwoord en de koper wil het pakket nu wel eens ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als de klantenservice reageert en het adres aanpast naar KIALA Papendrecht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door paulusc