Klacht: Klantenservice pakt klacht niet op.

op 07 juli 2017 over 4Launch in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Ik probeer al bijna een maand een oplossing te krijgen voor een kapotte Laptop, vermoedelijk HDD stuk. Als ze al reageren (zeer moeizaam, moet tig keer rappel sturen) wordt er niet ingegaan op mijn klacht. De laatste mail spant de kroon: iemand vroeg of ik mijn bestelnummer wilde aanleveren, vervolgens krijg ik een reactie dat de laptop al geleverd is! Dat weet ik ook wel: dat ding doet het niet!!

Als mijn klacht wordt opgelost: wat scheelt er aan mijn laptop?

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar 4Launch over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 4Launch in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 4Launch een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

4Launch

Heeft op 08 juli 2017 om 16:33 geantwoord

Geachte heer Dalenoort,

Er is een bericht gestuurd voor het in behandeling nemen van uw reparatie verzoek. U kunt het product naar ons opsturen zodat wij deze onder garantie verder in behandeling kunnen nemen. Onze excuses voor de stroef lopende communicatie en zullen dit bespreken met de desbetreffende collega's.

4Launch - Customer Support

Heeft op 05 september 2017 om 11:37 geantwoord

Het gaat niet goed, 1 probleem opgelost, ander probleem terug: de behuizing is kaport. Op mail aan RMA wordt (wederom) niet gereageerd.

Alle klachten die gemeld zijn door pgdalenoort