Klacht: Klantenservice onbereikbaar op welke manier dan ook

op 09 juni 2021 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Ik probeer al enige tijd te reageren op een geschil wat omgezet moet worden naar een claim. Op de site wordt verwezen naar hun mail, maar deze werkt niet. Vervolgens verwijzen ze je door naar de contact-informatie om op een andere manier contact te leggen, maar de enige manier om contact te leggen is per mail! Die dus niet werkt! Telefoonnummer waar Google op uitkwam (010-2005916) is een enorme scam, waarbij de beste persoon vraagt je aan te melden bij helpme.net en vervolgens spyware op je pc installeert. Zou er best een melding van willen maken bij PayPal, maar ik dat gaat dus niet.

Ik wil het geschil wat eerder is afgewezen toch laten escaleren tot een claim, want het bedrijf waar het product vandaan komt (Livoro.nl) is net zo goed te bereiken als PayPal. Niet dus. Ondanks dat ik vrijwel direct na de order heb willen annuleren, kreeg ik hier geen reactie op. Pas een week later, laat Livoro.nl weten dat het product verstuurd is. Ik kon dus niet meer annuleren en moest wachten op het product alvorens ik de retour-informatie zou krijgen. Ik heb nu na 2/3 weken verzoeken om retour-informatie helemaal geen reactie meer gehad en ik wil het product toch echt retourneren en mijn geld terug ontvangen. Reden van retour is dat ik het toch al wilde annuleren en na ontvangst blijkt het product ook kapot te zijn! Van Livoro.nl verwacht ik dat het geen betrouwbare organisatie is, die zijn producten gewoon via een Ali-express voor het 3 of 4-voudige verkoopt. Bij klachten zijn zij niet te bereiken.

Van een bedrijf als PayPal had ik echter wel verwacht dat ze de geboden aankoopbescherming in acht zouden nemen en dat ze vele malen beter bereikbaar waren als dat is gebleken. Ik doe veel betalingen via PayPal, vanwege de aankoopbescherming. Maar als het onmogelijk is om te contacten, dan is het natuurlijk gewoon een farce.

Contact met PayPal om te bespreken wat voor acties ik kan nemen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FHN