Klacht: klantenservice onbereikbaar, geen mail, telefoon..

op 19 mei 2020 over Kobo Books in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ongelooflijk: bestel mijn eerste e-book bij Kobo op mijn nieuwe e-reader, en er wordt meteen het dubbele vanaf gehaald. Cadeaukaart leeg. Duur boek dus. Dan heb ik liever een echt boek in mijn handen.
Wil daarop contact opnemen met Kobo…. onmogelijk!

Zo doe je dus zaken. Ongelooflijk.

Gewenste Oplossing:

Tevreden? Bereikbaar zijn en geld terugstorten. Gewoon klanten fatsoenlijk behandelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kobo Books

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kobo Books nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door myvand