Klacht: Klantenservice onbereikbaar

op 28 juli 2016 over Lyca mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb net 10 euro opgewaardeerd maar ipv 20 euro was mijn saldo maar 10 euro. Ik sta op het moment al 45 minuten in de wacht bij de klantenservice, heb een email gestuurd en een bericht op de Facebook pagina van Lycamobile gezet. Niemand is te bereiken voor een kleine simpele vraag, die zij binnen 1 minuut kunnen oplossen.

Heb al aangegeven dat ik Lyca puur en alleen gebruik voor het bellen naar familie in het buitenland. En als ik vandaag niet geholpen word dat ik dan overstap naar de concurrenten. Het regent namelijk klachten op het internet over de klantenservice van Lycamobile.

Terwijl ik dit aan het typen ben houdt het muziekje op tijdens het wachten maar reageert er niemand aan de andere kant van de lijn. Dit is echt super frustrerend en totaal niet netjes tegen de klanten van Lycamobile.

Indien ik vandaag niet geholpen wordt om mijn 20 euro beltegoed waar ik voor betaald heb te ontvangen dan stap ik over naar de concurrent.
Genoeg die wel hun klanten netjes te woord willen staan!
Dit is te belachelijk voor woorden!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lyca mobile

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lyca mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sam Sammy