Klacht: Klantenservice medewerker

op 26 mei 2021 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Ik heb paar dagen geleden een bestelling gedaan voor abonnement bij Tele2 bij gemeen.nl.Ik heb betaling gedaan en daarna hoorde ik niets meer. Ik heb toen gebeld en kreeg Yousra aan de lijn. Ik heb in jarenlang geen ongemotiveerde onbeschofte medewerker gesproken. Het product was op voorraad en die zou de volgende dag verstuurd worden. Volgende dag niets gehoord, toen heb ik gebeld en die man zei dat het de volgende dag verstuurd wordt. Vervolgens weer gebeld deze ochtend en ik zou in de middag terugbeld worden, ik ben niet gebeld dus ik bel weer en krijg yousra, chagrijnig zoals altijd, weer aan de lijn. Ik krijg hetzelde verhaal en ik moet maar wachten. Er wordt niet naar mij geluisterd, ze heeft wederom de verbinding verbroken. Dit omdat ik haar niet zou laten uitpraten. De volgende man die ik heb gesproken zou mij terugbellen. Dit is ook niet gebeurd. Ik ben nu voor de zoveelste keer aan het bellen en yousra blijft de verbinding met mij verbreken. Ik heb aangegeven dat ik het gesprek ga opnemen hier was ze niet mee akkoord. Dit kan echt niet! Ik ben net een nieuwe klant en wordt gewoon zwaar onprofessioneel door uw collega gecommuniceerd. Ik ga hier ook bij Tele2 melding van maken, ik kan me niet voorstellen dat dit zomaar kan

Nergens!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kautje elfje