Klacht: Klantenservice Groupon drama bij retournering en resitutie van produkten.

op 17 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Geachte heer/mevrouw,

Op 12 juni 2012 is mijn bestelling van de Rio Lahr (in originele verpakking zoals afgeleverd) via track en trace geretourneerd aan Dimas.

Op 12 juni 2012 is de bestelling afgeleverd om 13:35 Dimas Aasterbergweg 17 6101 AC Echt, retournummer RE00040107.

Het was een drama om het poststuk via de klantenservice geretourneerd te krijgen en nu ligt het poststuk ruim een maand bij Dimas en nog geen geld retour ontvangen!

Ik ben al sinds 29-05-12 bezig geweest om het poststuk geretourneerd te krijgen en nu tot heden 16 juli 2012 om mijn geld terug te krijgen.

Ondertussen heb ik gesproken met Kim, Fannie (2x), Grace, Arno, Ward en nog 2 anderen die hun naam weigeren te vertellen! Status: men weet nergens van en het probleem is niet opgelost.

Retour mailtjes worden door de medewerkers niet gelezen en er vindt nooit terugkoppeling plaats!

Het typische van klantenservice is, dat als je belt geen elke medewerker weet wat de status is en met allerlei excusen komen en beloven dat alles wordt geregeld, vervolgens zijn ze de klant weer vergeten.

Bewijs van aflevering is aanwezig.

Inloggen op tnt.nl paket Kies voor pakket zoeken: Barcode 3SPZ90754460 postcode 6101 AC (postcode van Dimas)

En vervolgens krijg je te zien Op 12 juni 2012 is de bestelling afgeleverd om 13:35 Dimas Aasterbergweg 17 6101 AC Echt.

Kan iemand misschien contact opnemen met Dimas en zorgen dat mijn geld wordt terug gestort of in ieder geval vertellen wat er aan de hand is?

Gezien de hoge telefoonkosten die ik tot nu toe gemaakt heb zou ik het op prijs stellen als Groupon het antwoordt wilt mailen naar ssbaboeram@hotmail.com

Reactie van de melder van de klacht Baboeram

5 jaren geleden - Typisch reactie van Groupon. Bij klachten kunnen ze je niet helpen je moet contact op nemen met een klantenservice en die zijn al sinds mei bezig met het afhandelen van dit probleem. En dan nog het onfatsoen om te melden dat de status is opgelost! Groupon benadelt dubbel en dwars zijn klanten. Ik ga een officeel klacht indienen via consumentenwijzer.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 17 juli 2012 om 17:08 geantwoord

Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Via onze eigen klantenservice kunnen we dit wel. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Baboeram