Klacht: Klantenservice Glamourday

op 02 oktober 2016 over Manfield in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter ging speciaal voor Glamourday naar Manfield in Den Bosch voor een paar enkellaarsjes. Helaas hadden ze haar maat niet maar wel op internet. Ze kon volgens twee verkoopsters aldaar de glamourkorting alleen in de winkel krijgen en niet via internet. Aangegeven dat wij dit een slechte service vonden, je komt speciaal naar de winkel daar kunnen ze de gewenste maat niet leveren, wel via internet maar dan krijg je geen korting. Thuis op internet gekeken en wat bleek ze kon haar laarsjes gewoon op internet bestellen met de korting. Wat een meedenkende servicegerichte attente creatieve verkoopsters. Ze mogen zich schamen!

Gewenste Oplossing:

Wanneer Manfield laat zien dat ze hier creatief een oplossing voor kunnen bedenken en hun personeel beter op de hoogte kunnen brengen van hun acties.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Manfield over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door klacht8