Klacht: Klantenservice

op 09 juli 2012 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Telfort informatie op de site !!
Klanten service bellen 10ct per minuut + eventuele kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon.

Ik heb een telefoon abonnement bij telfort en dan zou je denken dat je 10 ct per minuut extra betaald voor de service en ongeveer 3 ct per minuut voor de verbinding
dat is 13 ct per minuut.

En gij geleuf dat?

Per e-mail gevraagd waarom het veel duurder is dan 13 ct per minuut. Tot 2x toe domme ontwijkende antwoorden gekregen. Een 3e e-mail verstuurd omdat telfort een simpele vraag niet begrijpt.
Geen antwoordt meer van telfort. Daarom zeg ik bij telfort per eerst komende vervaldag mijn abonnement op.

Gewenste Oplossing:

Werkelijke kosten die op je nota staan vermeld op de website vermelden.

Alle klachten die gemeld zijn door gsl