Klacht: Klantenservice

Malissaaaa op 10 september 2021 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Beste, zojuist contact gehad met de klantenservice van MediaMarkt omdat ik een vraag had inzake het bestellen van meerdere smartphones. Dit betreffende oa. voorraad, eventuele korting bij grotere bestelling etc. De reden dat ik naar de klantenservice bel, is omdat ik niet naar de winkel kan/wil komen. Het antwoord dat ik krijg (de medewerker kan hier niets aan doen, dat vooropgesteld) is dat dit soort zaken niet telefonisch te bespreken zijn, dit moet toch echt in de winkel zelf. Betreffende winkel is niet rechtstreeks telefonisch bereikbaar, ook mailen gaat niet. Dit vind ik uiterst vervelend, waarom ben of heb je een klantenservice, als dit soort zaken toch op locatie dienen plaats te vinden?

Betere klantenservice, mogelijkheid om met specifieke winkel (locatie) rechtstreeks te kunnen bellen of in ieder geval mailen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Malissaaaa