Klacht: Klantenservice

op 10 juli 2017 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

MIjn iphone is vergrendeld, ze kunnen het telefoon ontgrendelen als ik foto van aankoopbon stuur. Dat heb ik gedaan volgende dag had ik mail ontvangen. ” dat is niet de originele aankoopbon. nog een keer gebeld verstuurd zeiden ze dat was iets verkeerd gegaan kun je opnieuw versturen dat heb ik gedaan. 10-07 kreeg mail staat dat IK verkeerde gegevens heb verstuurd. Allemaal leuk en aardig maar medewerker heeft melding verstuurd. Nu was ik boos zeggen ze ja moet je opnieuw sturen en duurt 3 werkdagen tot dat die ontgrendeld wordt. dus het duurt één week om te ontgrendelen. Ik kan mijn telefoon helemaal niet gebruiken niet bellen mijn mails sturen en niet zien. Medewerker schuift schuld naar mij dat het mijn schuld is. Ik ben klaar met de flauwe kul van Apple ik verwacht wel betere klantenservice.

Gewenste Oplossing:

Ik wil iets voor te krijgen voor het wachten ze moeten iets aanbieden telefoon mag iets sneller ontgrendeld orden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

Reactie van de melder van de klacht Souror

4 maanden geleden - Ja hoor wat zegt Apple wij gaan jou klacht niet in behandeling nemen, want het komt van klachten.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Souror