Klacht: Klantenservice

op 15 augustus 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op maandag 15-08-2016 heb ik een factuur ontvangen van €124,31. Ik heb jullie gebeld om te vragen of ik dit alstublieft in 2 keer mag betalen, omdat ik een alleenstaande moeder ben die het echt niet breed heeft en toch graag naar school wil. Ik kreeg te horen dat dit niet kon omdat niet boven de €300 aan school boeken kom!! (Dit staat overigens nergens vermeld als je boeken besteld) ik deelde aan de medewerker mee dat ik dit heel vreemd vind en dat ik het niet in een keer kan betalen!! Dan krijg ik te horen dat ik dus niet naar school kan omdat ik het niet kan betalen…. Sorry maar dit vind ik een hele onbeschofte opmerking en word hier ook heel boos om!!!

Gewenste Oplossing:

Als er een oplossing gevonden word

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 08 september 2016 om 14:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Lesley Mourik