Klacht: Klantenservice

op 07 juni 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klantenservice niet te bereiken,6 keer 10 minuten aan de telefoon gezeten en er blijft constant 1gesprek voor mij puffff Volgens mij zit daar niemand aan de telefoon kost alleen een hoop geld aan telefoonkosten

Gewenste Oplossing:

Als ze mij gewoon te woord zouden staan,en de telefoon opnamen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 07 juni 2016 om 09:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Jansen,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij telefonisch contact met uw gehad.

In het gesprek hebben wij uw klacht besproken en naar alle tevredenheid opgelost. Tevens heeft u ook aangegeven dat u uw bestelling reeds in het bezit heeft en deze ook na alle tevredenheid in gebruik heeft genomen.

Met vriendelijke groet,

Team Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door Elyas