Klacht: klantenservice

op 13 mei 2016 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

16 april gebeld voor een bestelling voor mijn zonen (nike air max). Bestelling niet geleverd week later weer gebeld ze konden de bestelling niet vinden maar opnieuw ingevoerd. Ik kon zo gauw een bestelnummer niet vinden. Vriendelijke mevrouw van de otto zou met kwartier later terugbellen (niet gedaan). Weer gebeld medewerker Otto ging discussie met mij aan, ik heb het verhaal uitgelegd en gevraagd of ze me terug wilde bellen dit wilde ze niet. Toen werd de verbinding verbroken. Heb weer gebeld toen maar eens de naam van de medewerker genoteerd mevrouw Wielandt zo werd mij dit ook gezegd;. Ze vertelde mij, dat ik eens even naar haar moest luisteren want waarom had ik niet online besteld ze begreep niks van mij verhaal. Ik heb wederom het verhaal aan haar uitgelegd en gevraagd of ze me terug wilde bellen ivm beltegoed. Ze zei nee daar begin ik niet aan en u had prima online kunnen bestellen. Ik heb haar uitgelegd dat ik niet altijd thuis ben en daarom het bij een kialapunt afgeleverd wil hebben. Dit kon de eerste keer niet volgens haar ik zei dat de andere medewerkers mij hier niks over hadden verteld. Ze zei geef mij u bestelling nou maar, ik heb wederom gevraagd of ze zoals al meerdere keren beloofd me terug wilde bellen ze zei nee daar begin ik niet aan. De nike air max schoenen ga ik nu ergens anders zoeken. Bij de Wehkamp waar ik normaliter bestel zijn ze zo vriendelijk en klantgericht dit deed mij verdriet maar ik weet wel dat ik in mij recht sta en ik hoop dat u hier wat mee doet voor u zelf. Want in deze tijd is klantvriendelijkheid echt nummer 1.
Groet, MOnique Hendriks

Mijn gewenst oplossing is een excuses.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 25 mei 2016 om 10:35 geantwoord

Er is inmiddels zowel telefonisch als via de mail contact geweest met de klant. Hierbij zijn excuses aangeboden.

met vriendelijk groet,

OTTO