Klacht: klantenservice

copemaro op 02 april 2014 over Yves Rocher in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goededag,

Ik ben al een geruime tijd klant bij u, gewoonlijk bestel ik via de bestelbon per post.
vandaag wilde ik een keer online bestellen.nu had ik recht op een gratis product in dit geval de matterende poeder.
maar kon dit niet vinden op de bestelbon online.
Dus ik belde de klantenservice op, ik vertelde mijn verhaal.
Ik kwam er niet uit en de dame zei dat het gesprek niet langer mocht duren.
ik zei voor mij of of voor u, blijkbaar mag een gesprek niet te lang duren.
ik was hier best beledigt over en ik wenste ook nietmeer door te willen gaan met het gesprek.
sorry maar ik ben al heel lang klant en heb nooit gebeld om advies.
nu bel ik een keertje…
ik vind dit echt niet netjes , ik had toch gehoopt dat de klantvriendlijkheid voorop staat.
dit wilde ik u toch even laten weten,

met vriendelijke groeten petra de graaf
klantnummer 025622150

Gewenste Oplossing:

Als de klantenservice de tijd nemen voor hun klanten.
en niet na 3 minuten al vermelden dat het gesprek niet te lang mag duren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Yves Rocher

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Yves Rocher nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Yves Rocher

8 jaren geleden - Geachte, Gelieve uw klacht door te geven aan [email protected] zodat we deze verder kunnen behandelen. Alvast bedankt Het Yves Rocher team.

Alle klachten die gemeld zijn door