Klacht: klantenserves

op 08 maart 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik en mijn moeder wouden wat vragen bij de klanten serves, hiervoor moesten wij een bonnetje trekken ( om 19:27 ) er stond op 1 WACHTENDE VOOR U en zaten 2 mensen in de wachtruimte het zou minder dan 2 min duren voordat wij aan de buurt zouden komen. MAAR om 19:55 zaten wij er NOG STEEDS !!! Al 3 mensen die na ons kwamen waren al voor ons geweest dit vonden de echt belachelijk zelfs een mevrouw zei “waren deze mensen niet eerst” tegen de kassiere. Toen ging er ook nog 1 met pauze en een ander heeft een half uur staan praten met een chinees die niks begreep. Er was dus 1 persoon die alles moest doen !!! En er zater ondertussen nou ik denk 15 mensen te wachten. Ik riep al “3 wachtende in de rij kassa erbij” maarja werd helaas niet naar geluisterd dus zijn wij boos vertrokken (zoals wel meer mensen !!!! )

Als er de volgende keer gewoon iemand wordt bij geroepen die even kan bijspringen heel erg veel mensen liepen boos weg door het lange wachten of draaide al om als ze de wachtende mensen zagen zitten dat noem je een klanten serves !!!

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 11 juni 2016 om 10:59 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door celestvc