Klacht: Klantenbehandeling / omgang personeel

op 09 juli 2012 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werk zelf bij een AH en ben gewend dat als er meer dan 3 mensen in de rij staan, een kassa er bij komt. Nu werd de rij veel langer en belde een medewerker kassa bij. Er kwam niemand. Nog eens gebeld, weer niemand. Toen riep hij iemand, kwam er iemand en die ging die jongen even de les lezen dat zij pas bij de TWEEDE bel kwam. Wat voor belachelijks is dat. Als er een lange rij staat kom je METEEN. Dat noemen ze klantgerichtheid. Blijkbaar bij mijn vestiging is daar niet van gehoord. Dat mens moet ontslagen worden. Klanten zijn het aller belangrijkste!

Gewenste Oplossing:

Ontslag van die desbetreffende medewerkster die niet meteen naar de kassa kwam en de medewerker ook nog de les ging lezen! Dit DOE JE NIET in het bijzijn van klanten! Onbeschoft mens. Dat noemen ze ook wel manieren. Ontslag moet ze krijgen!

Alle klachten die gemeld zijn door stephaniesimons