Klacht: Klanten worden opgelicht

Nicole_02 op 21 mei 2024 over Swiss Allure in de categorie Beauty & Wellness, Internetshops - Cosmetica en verzorging

Belachelijk hoe klanten opgelicht worden. De vestiging in Eindhoven gaat sluiten, wij krijgen GEEN optie om uit te wijken naar een andere vestiging. Kunnen alleen geld terug krijgen van toekomstige behandelingen, wat knap is want 8 behandelingen is gemiddeld tot er resultaat is. Als je 10 behandelingen nodig hebt zit dit ook in de prijs begrepen, maar dat ben je nu ook kwijt. Dus we moeten maar weer een volledig pakket ergens anders betalen?

Ook heel bijzonder dat je een behandelTRAJECT volgt, waarbij je dus meerdere behandelingen nodig hebt voor een resultaat. Wij zitten nu midden in een traject dus alle gekregen behandelingen hebben totaal geen nut gehad en dit is weggegooid geld geweest. Ik wil dan ook mijn volledige kosten voor het behandeltraject terug.

Swiss Allure is aangesloten bij ANBOS. Je kunt een klacht indienen (link mag er niet in), Google ANBOS klacht indienen, dit gaan wij ook doen. Indien dat geen gewenst resultaat geeft stappen we door naar de geschillencommissie.
Hoe Swiss Allure met klanten omgaat is te schandalig voor woorden en dit horen ze fatsoenlijk af te handelen.

Terugbetaling gehele behandeling gezien het traject verbroken wordt zonder resultaten en klanten nu veel geld kwijt voor niets.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Swiss Allure

Reactie van de melder van de klacht Nicole_02

1 maand geleden - Weigeren de klacht in behandeling te nemen

Reactie van de melder van de klacht Nicole_02

1 maand geleden - Weigert de klacht in behandeling te nemen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Swiss Allure nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicole_02