Klacht: klanten service tmreageert nergens op!

op 16 april 2016 over Home24 in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb n badkamer kast via de website Home24.nl gekocht. De kortingscode die 15% korting zou geven, wordt niet verwerkt in het aankoopbedrag. Klantenservice heeft wachtrijen van meer dan 20 min. Op email aan klantenservice wordt niet gereageerd. Met klap op de vuurpijl..ik ontvang n beschadigde kast. Om te retourneren moet je ze bellen of n email sturen…die reageren niet. Zeer slecht bedrijf! Wat moet ik doen om contact met ze te krijgen?

Gewenste Oplossing:

Indien zij reageren op mijn email of de telefoon oppakken

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Home24 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Home24 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Home24

Heeft op 03 mei 2016 om 08:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

De bestelling is geplaatst op 12.04.2016. De kortingscode van 15% was maar geldig tot 10.04.2016 en was slechts geldig op geselecteerde artikelen en bij een minimale besteding van 150 euro.
Ook de andere kortingscode die de klant wilde gebruiken is pas geldig bij een minimale besteding van 150 euro. Het aankoopbedrag voor deze bestelling was 99.99 euro.
Vandaar dat deze kortingcodes niet op deze bestelling gebruikt konden worden.

Wij hebben geen melding ontvangen over de beschadiging. Vandaar dat wij hier ook niet adequaat op hebben kunnen reageren. Wij hebben de klant hiervoor benaderd.

Alle klachten die gemeld zijn door mustert