Klacht: Klanten ONservice en incasso

op 30 april 2017 over JustFab.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Paar maanden geleden kreeg ik een mail of ik een openstaande vordering van anderhalf jaar geleden per direct wilde overmaken. Zonder factuur of omschrijving van artikel.

Ik heb op vriendelijke toon gemaild dat ik niets overmaak zonder specificatie wat het is. Zeker niet iets van zo lang geleden.
Geen enkele reactie van justfab, wel 2e herinnering.
Opnieuw mijn eerdere antwoord gemaild, geen enkele reactie van justfab.
2 weken later mail van incassobureau (infoscore)+ 40,00 incassokosten.
Telefonisch contact gehad met incassobureau, het zou worden uitgezocht.
Nog een maand later bericht van incassobureau dat vordering terecht was, ditmaal met bijgevoegde factuur.
Ik heb het openstaande bedrag overgemaakt en naar incassobureau bezwaar gemaakt tegen incassokosten vanwege eerder uitblijven reactie justfab.
Ook geen enkele reactie van infoscore, maar wel 3 dagen na betaling nieuwe mail van infoscore met openstaande incassokosten + dreiging deurwaarder.

Gewenste Oplossing:

Wanneer 41,27 incassokosten worden teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JustFab.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JustFab.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Julia015