Klacht: Klanten misleidend lokken met cadeau’s

op 06 oktober 2017 over Bakker hillegom in de categorie Tuin

Er zou er volgens de actiepagina \”https://www.icscards.nl/anwb/aanbiedingen/tuinieren\” indien ik met Visa creditcard betaal, automatisch een Gardena snoeischaar worden toegevoegd aan mijn bestelling. Op deze website wordt de mogelijkheid geboden om bij een bestelling van meer dan €25 gratis een winterharde palm te ontvangen. Hiervan maak ik gebruik door een grotere bestelling te doen. Vervolgens ga ik afrekenen middels creditcard en wordt er geen snoeischaar toegevoegd.. Bakker geeft het volgende antwoord:
Helaas kunt u bij ons per bestelling maar voor 1 geschenk/aanbieding kiezen, mijn excuses hiervoor.
Ik heb direct de volledige order geannulleerd.
De aanbieding van ANWB visa ziet er als volgt uit:
Bestel nu prachtige bloemen of planten via Bakker.com, de grootste tuinspecialist van Europa, en ontvang als ANWB Creditcard-houder een gratis Gardena snoeischaar t.w.v. € 13,99.
Hoe werkt het?
U plaatst een bestelling via de speciale actiepagina
U rekent uw bestelling af met uw ANWB Creditcard
De gratis Gardena snoeischaar wordt dan automatisch toegevoegd aan uw bestelling.

1. Dat deze voorwaarde bij de aanbieding van de snoeischaar duidelijk vermeld wordt.
2. Dat Bakker zijn belofte waarmaakt en zich niet verschuilt achter hun voorwaarde, dat je maar van één aanbieding gebruikt kunt maken. In dit geval heeft betaling via creditcard dus helemaal geen voordeel voor de klant.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bakker hillegom over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bakker hillegom in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Roadmaster