Klacht: Klantbehandeling tuindeuren-OPMAAT.nl grenst aan oplichting

op 29 april 2016 over Tuindeuren-opmaat.nl in de categorie Internetshops - Interieur

Ik ben helemaal niet tevreden. Het is eigenlijk nooit tot een opdracht gekomen want het ging eerder al fout. Het ging om een vast kozijn met in het midden een draai-kiepraam. Heel simpel. Ik heb een tekeningetje gemaakt en opgestuurd. Op basis daarvan kreeg ik een aantrekkelijke offerte voor het kozijn met hang en sluitwerk.
Ik heb de heer Verhorst laten komen om in te meten. Na het opmeten geeft hij echter aan dat de offerte gebaseerd was op een vast kozijn, zonder draaiende delen. Sterker nog, hij leverde helemaal geen draai-kiepramen voor houten kozijnen. Dat gaf alleen maar klachten! Voor 250 euro ex. Btw zou hij er openslaande ramen in zetten. Enigszins overdonderend nam ik aan dat het nou eenmaal zo moest. Later kreeg ik een aangepaste opdrachtbevestiging die helemaal niet meer concurrerend was. Bij een andere, gerenommeerde leverancier was ik ongeveer 20% goedkoper uit en dan wel met een draai-kiepraam. Deze leverancier moest lachen om de bewering dat een draai-kiepraam niet goed zou zijn in een houten kozijn.
Het ergste is eigenlijk dat daarna er met dhr Verhorst niet viel te praten. Zijn strategie is als het hem niet uitkomt, gewoon niet te reageren. Van een excuus over het niet goed gekeken hebben naar de tekening was geen sprake. En dan benader ik het nog positief.
Al met al zit de 150 euro die ik contant moest betalen voor het inmeten en waar ik geen kwitantie voor heb gekregen, in zijn zak. Daar kan ik geloof ik wel naar fluiten.
Toch ben ik nu ondanks dat, goedkoper uit bij een leverancier die wel met klanten weet om te gaan.
Het mag duidelijk zijn, met mijn ervaring raad ik Tuindeurenopmaat.nl dus sterk af.
Komt bij dat op de site een rubriek ‘klantervaringen’ staat. Deze zijn uitsluitend positief. Een ervaring als die van mij werd onmiddelijk verwijderd.

Een excuus voor het verkeerd opstellen van een offerte,het terugbetalen van de 150 euro inmeetgeld en ook negatieve klantervaringen toelaten in de online rubriek klantervaringen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dickb