Klacht: forse lekkage bij nieuwe tuindeuren

op 09 oktober 2016 over Tuindeuren-opmaat.nl in de categorie Internetshops - Interieur

Na plaatsing van tuindeuren kregen wij tijdens een regenbui last van forse lekkage aan de bovenkant van het kozijn. Het bleek dat er lood aangebracht had moeten worden. De heer Verhorst van Tuindeuren Op Maat gaf niet thuis. Hij stelde dat hij nooit lood aanbracht. Hij liet zijn werknemers een latje plaatsen boven het kozijn als zg. oplossing, maar dit hielp niet. Bij de eerstvolgende regenbui lekte het weer. Wij hebben voor ruim 500 euro aan kosten moeten maken voor het verwijderen van een koof, het alsnog laten aanbrengen van lood en het opnieuw aftimmeren en stuken. Aan de heer Verhorst hebben we een kostenopgave gedaan met het verzoek het bedrag over te maken. De heer Verhorst heeft dit niet gedaan. Sinds het aanbrengen van het lood heeft het nog vele malen geregend. Wij hebben geen lekkage meer gehad.
NB de heer Verhorst stelde later dat hij geen lood aan had gebracht omdat dit bij het vorige kozijn ook niet aanwezig was. Maar dit betrof een aluminium kozijn waarbij het water op een andere manier werd afgevoerd. De heer Verhorst zou hier kennis van moeten hebben. Op zijn site staat bij Werkwijze: “…afspraak maken bij u thuis zodat wij direct een goed beeld krijgen van de situatie, bereikbaarheid, constructieve aanpassingen en afwerking.” Er is ons inmiddels door meerdere aannemers verzekerd dat er boven een kozijn altijd lood moet worden aangebracht.

WanneerTuindeuren Op Maat het bedrag van € 509,45 op onze rekening stort.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tuindeuren-opmaat.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door jmmubachs