Klacht: klant service werkt niet mee . abonnement ten onrecht afgesloten

op 05 juli 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Van Cyrille Bernardin KAFANDO
Molukkenstraat 17
2022CA, Haarlem
Tel: +31613550219

Klacht over de service van de NS over de Abonnement nr: 21965203

Vandaag heb ik de heer PRUIM gebeld omdat mijn dochter heeft laten weten dat haar abonnement op stop gezet was.
De Heer PRUIM vertelt me dat het dossier bij de deurwaarder Syncasso al doorgezet was en dat ik met Syncasso het verder moet regelen.
Ik heb dan met Syncasso gebeld met mevrouw Prott die mij vertelt dat ze nog geen dossier van de NS hebben ontvangen.
Ik heb de betaling van het maand mei inmiddels betaald.
Mijn klacht gaat op het volgende:
IK had al de betaling van Juni al gedaan en op de mee gestuurd overzicht is een betaling in mei plaats gevonden
Waarom wordt toch het abonnement op stop gezet?
Tijdens het gesprek verteld de heer Pruim dat hij niets kan doen omdat het dossier al bij de syncasso is. Syncasso had nog geen dossier ontvangen. Ik vind dat de heer Pruim is door de financiële afdeling niet goed ingelicht. Bovendien had men kunnen zien dat de betaling van juni al gereed was sinds 20 juni.
Ten Slot vind ik dat de NS niet aan mee heeft gewerkt om een oplossing te vinden.

Ík ben niet bereid om extra kosten te betalen.

Cyrille Kafando
Vader van IM Kafando

Ik wil graag dat het oplost wordt

Alle klachten die gemeld zijn door Kafando