Klacht: Klant onvriendelijkheid

op 01 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag ging ik naar het service kantoor van Arriva aan het busstation in Tilburg .Ik ben slechtziend en heb daarom ook begeleidingskaart en een poortjeskaart voor de trein. Daar ik aan een oplaadpunt niet kan zien liep ik naar het station om mijn Ov opgeladen ,maar in plaats van Ov kaart gaf ik mijn begeleidings kaart en werd daar 50€ opgezet wat niet nodig is. Toen mijn kaart terug kwam vanachter het loket zag ik dat het mijn verkeerde kaart was. De mevrouw achter het loket zou het eraf halen maar dat koste wel geld. Toen bleek dat dat niet kon en begon de discussie waarom ij dan 2 kaarten had er was een man bij die ook een duit in het zakje deed en mij vertelde dat ik niet alleen mag reizen terwijl ik verdorie lopend daar was .ook gaat hem dat niet aan maar ik reis niet alleen soms word ik naar de bus gebracht en afgehaald .ook hebben ze geen idee wat een begeleidings kaart inhoud en zeggen ze dat ik daar mee kan reizen maar dat is niet zo ik betaal mooi met een Ov .maar nu heb ik op mijn begeleidingskaart 50€ staan en op mijn Ov niks je kan zeggen dat het mijn eigen schuld is maar dan kunnen ze de mensen nog vriendelijk te woord staan .ik vind het erg dat ik van Arriva afhankelijk ben en van uw vriendelijk service personeel ze konden of wilden niet vertellen hoe ik nu mijn 50€ van de ene kaart op de ander kan laten zetten. Met vriendelijke groet Annemie van Groeninge

Wanneer mensen de service krijgen waar ze voor komen

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 02 juni 2016 om 05:52 geantwoord

Hallo Annemie,

Bedankt voor je bericht. Dit klinkt als een behoorlijke consternatie gisteren in de Arriva Store. Wat er precies is voorgevallen, weet ik uiteraard niet, maar het klinkt niet helemaal zoals het zou moeten gaan. Ik stuur je klacht daarom door naar de leidinggevende van de Arriva Store zodat zij dit voorval nader kan onderzoeken. We bieden je onze excuses aan voor het ervaren ongemak.

^DK
Webcareteam Arriva