Klacht: klant onvriendelijk personeel

op 08 januari 2014 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Lampjes gekocht waar 1 pootje vanaf is. Was in blister verpakt slecht zichtbaar dus. Laten zien aan personeel geen probleem pakt u maar nieuw.
Dus zo gedaan heb er nog wat andere spullen bijgehaald voor ongeveer 40euro.Het personeel wat het eerst had toegezegd liep naar een ander toe en ging vragen of dit goed was. ze keek op de bon maar ik kreeg te horen dit is op 27-11-2103 gehaald EN WAT IS ERIN TUSSENTIJD WEL NIET MEE GEBEURD.

Toen kwam er ook nog mannelijk personeelslid bij nee hier kunnen we niks mee moet binnen 30 dagen geruild worden anders JAMMER DAN. had 2 blister verpakkingen op 27-11-2013 gekocht waarvan ik 1pakje had gebruikt.
En op 07-01-2014 het andere pakje wilde gebruiken. Was altijd bij Formido in epe daar was ook wel is iets maar dat werd altijd netjes opgelost .Nu bij de gamma is dit niet erg klantvriendelijk. Heb toen maar mijn spullen elders gekocht heb alles bij de kassa laten liggen. Jammer ben wel vaker aan klussen

[had ook nieuw pakje kunnen kopen met wel een goede datum en dan de ander verpakking ingeleverd maar dat moet toch bij een winkel als gamma niet nodig zijn vind dit te zielig voor woorden

het eerste meisje met blond lang haar was heel netjes. maar de wat oudere vrouw met donker haar leek meer op vijandigheid.
de mannelijke personeelslid met snor vind ik te erg voor woorden dat die dit niet oploste

Een excuus en graag mijn geld terug van kapotte lampje. want die heb al ergens anders gekocht

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Gamma in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door wmgd