Klacht: Klant onvriendelijk, niet oplossend gericht

op 14 augustus 2016 over direktbank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn rente herzien zou in juni 2016 ingaan. Ik heb vooraf informatie ingewonnen. Om over te stappen zou financieel niet voordelig zij ivm diverse kosten die bij komen. In overleg met de Direktbank heb ik een deel van de hypotheek aflost waarop een spaarpremie liep. Direkt bank had toegezegd dat de premie vrij als dat deel van het hypotheek afgelost wordt. Na aflossing wil direkt bank de premie niet vrijgeven. Ik moet de premie door betalen terwijl Direktbank geen risico loopt. Naar een oplossing willen ze ook niet zoeken. Nu moet een financiële adviseur inschakelen om dit op te lossen. Want de medewerkers weten zelf niet waar ze over hebben. als ik dit in het beging geweten had, zou ik gelijk overstappen.

Gewenste Oplossing:

Als de premie wordt vrijgegeven zoals was afgesproken.

Alle klachten die gemeld zijn door Ramganesh