Klacht: Klant onvriendelijk

op 19 oktober 2016 over Anderzorg in de categorie Zorgverzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij betalen als burger grof geld aan zorgverzekeringen per jaar, om over het eigen risico nog maar te zwijgen.
Wat krijgen we hier voor terug? Wil ik contact opnemen met Anderzorg, dit kan dat op diverse manier, maar geen eén is klantvriendelijk.
Chat: momenteel is niemand bereikbaar voor de chat functie
Telefoon; kan, maar dan betaald men extra
Mail; Kan, maar dan krijg je pas 3 dagen later antwoord en je kunt geen bestanden toevoegen.

Dit is toch totaal niet klantvriendelijk? Wat mij betreft wordt het inderdaad tijd dat er goed gekeken wordt naar de zorgverzekeringen.
Niet alleen of het systeem wel klopt, maar ook of er makkelijker contact opgenomen kan worden… überhaupt meer gericht op de “klant” ipv het binnen harken van premies/ geld!

Gewenste Oplossing:

Klantvriendelijkere hulp.
Afschaffen eigen risico
Transparant zorgsysteem zonder eigen risico en vooral meer transparantie naar de consument.
Dit systeem ondoorzichtig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Anderzorg over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Anderzorg in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Anderzorg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Anderzorg

Heeft op 20 oktober 2016 om 10:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Boris.

Wat jammer dat je niet tevreden bent over onze bereikbaarheid. We zijn te bereiken via telefoon, chat, e-mail, Facebook, Twitter en binennkort zelf ook via Whatsapp!
Mijn collega's kunnen 2 chatgesprekken tegelijk verwerken. Als iedereen in gesprek is lijkt het alsof we offline zijn. Dit is dus eigenlijk niet zo.
Je betaalt € 0,20 per gesprek als je graag wilt bellen. We hebben hiervoor gekozen, omdat we een online verzekeraar zijn. Dat betekent dat we ons richten op het verlenen van service via internet.
We doen ons best om iedere e-mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden. Soms lukt dat niet en daar bied ik dan ook mijn excuses voor aan. We doen ons uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te helpen.
Jammer dat je het gevoel hebt dat we alleen maar premies binnen harken. We zijn continu bezig om onze service naar onze verzekerden nog beter te maken. Daar is het service verlenen via Whatsapp een mooi voorbeeld van.
Je zegt dat je meer transparantie wil, maar wat bedoel je daar precies mee?
Het afschaffen van het eigen risico zou voor veel mensen fantastisch zijn, maar wat krijg je er dan voor terug? Een enorme stijging van de premie zit ook niemand op te wachten. Het eigen risico is een maatregel die door onze overheid is bedacht en alle zorgverzekeraars moeten volgen. Hierin kan ik helaas niks voor je betekenen.

Met vriendelijke groet,

Kees
Anderzorg

Alle klachten die gemeld zijn door Boris1981