Klacht: Klant onviendelijkheid is de norm.

MHaan op 04 september 2021 over Apotheek de Polder Vlaardingen in de categorie Apotheken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De Apotheker is niet bereid om het gesprek aan te gaan, arrogant en klant onvriendelijk. Komt afspraken met zorgverlzekeraar niet na richting de consument/klant, slechts na interventie van de zorgverzekeraar is overgegaan tot creditering. Apotheker straalt niet uit dat het een zorgverlener is, ziet het alleen als een verdienmodel.

Gewenste Oplossing:

De Apotheker moet uitgebreid excuus maken en tevens maatregelen treffen om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apotheek de Polder Vlaardingen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MHaan