Klacht: Klant misleiden en vervolgens extra geld proberen te krijgen terwijl er reeds betaald is

op 07 oktober 2017 over Travelgenio in de categorie Reizen Algemeen

Ik heb zojuist tickets geboekt bij Travelgenio. Het geld wordt afgeschreven van mijn creditcard en ik krijg de bevestiging en boekingscode in de mail. Het wachten is alleen nog op mijn tickets. Krijg ik vervolgens een mail of ik wel even € 139,- wil bijbetalen. Het tickets dat ik namelijk heb geboekt kan niet door de vliegtuigmaatschappij worden uitgegeven. Ze hebben wel een alternatief gevonden op exact dezelfde vluchttijden die i.p.v. de € 114,60 die ik al heb betaald (excl. credit card kosten) nu € 258,12 gaat kosten. Opgebeld, 16 minuten in de wacht gestaan en de vlucht geannuleerd. Ik moet nu dus nieuwe tickets boeken en ga naar Skyscanner. Na het selecteren op Skyscanner van de vlucht en gewenste periode krijg ik een keuze uit maatschappijen waarbij Travelgenio bovenaan staat. Wat vreemd denk ik, die zijn ja veel duurder geworden, zou wel een foutje zijn op Skyscanner. Dus ik klik door naar de website van Travelgenio en daar staat gewoon weer de prijs aangeboden van € 114,60 die te boeken en te betalen is. Wat zijn dit voor praktijken? Dit is toch gewoon het bewust misleiden van de consument en via achterbakse truukjes extra geld uit de zakken van mensen proberen te kloppen? Echt schandalig dit!

Dat ik mijn tickets krijg voor € 74,60 plus extra beenruimte en excuses van Travelgenio voor de hele gang van zaken en de extra tijd en creditcardkosten die dit mij kost.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelgenio

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Travelgenio in behandeling genomen

Bericht van Travelgenio

1 week geleden - Beste Joram. In de volgende uren ontvangt u een antwoord via e-mail. Bedankt voor uw medewerking.

Alle klachten die gemeld zijn door joramvandoorn