Klacht: Klant bejegening

op 10 juni 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Op 9 juni, omstreeks 15:30 uur, bezochten mijn zus samen met haar man en mijn vrouw en k de AH in Domburg om afzonderlijk boodschappen te doen. Bij de ingang werden wij door een jonge man met grote donkere zonnebril gevraagd of wij bij elkaar waren. Na te laten weten dat wij idd samen waren maar afzonderlijk van mekaar boodschappen wilden doen, de Coronaregels inachtnemend, moesten mijn zus en man buiten blijven wachten totdat wij weer buiten waren. Wij werden ondanks onze hoge leeftijden op een dusdanige naïeve, arrogante en zonder empatisch vermogen benaderd door een persoon met zonnebril bij de ingang dat dit alles behalve een visitekaartje is voor de AH in Domburg. Wij zijn dan ook elders boodschappen gaan doen waar wij wel naar binnen mochten op gepaste afstand, zoals overal gebruikelijk, boodschappen hebben mogen doen met natuurlijk de Coronaregels inachtnemend. Wij hebben diezelfde dag nog telefonisch contact opgenomen met de vestiging in Domburg en men ons liet weten dit voorval te bespreken met de manager. Wil niet onvermeld laten dat de jongeman bij ingang ons liet weten dat wanneer wij, mijn zus en haar man en mijn vrouw en ik afzonderlijk naar ingang waren gelopen wij waren toegelaten. In alle winkels die ik tot op heden bezocht heb is dit niet één enkele maal voorgevallen en nogmaals wij ouderen zijn ons als geen ander bewust van de risico’s door Corona!

Een welgemeend excuus voor de handelswijze.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mario