Klacht: Klachtenservice functioneerd slecht.

op 09 januari 2018 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Op 8/12 hebben we een bestelling gedaan voor telefoonhoesjes. O.a. met kerstopdruk. We hebben extra betaald voor snelle levering.

We hebben de spullen nog steeds niet ontvangen. Omdat Kerst hier inmiddels voorbij is en de beloofde levertijd ruimschoots overschreden is, hebben we gevraagd de order te annuleren en het geld terug te storten

Maar Miniinthebox wil daar niet aan. We blijven dezelfde ontwijkende, nietszeggende antwoorden ontvangen waarin alleen gemeldt wordt dat de zending onderweg is en we geduld moeten hebben. Het lijken wel robots bij de klachtenservice.

Als men zo graag vanuit China in Nederland wil verkopen respecteer dan ook de rechten van klanten en geef gewoon het geld terug als je niet tijdig kunt leveren.

Het betreft ticketnr. 17140165

Als de bestelling geannuleerd is en de volledige betaling terug gestort op onze rekening.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 09 januari 2018 om 11:57 geantwoord

Beste klant,

Wij hebben uw annuleringsverzoek ontvangen, maar helaas was uw bestelling al verzonden op 2017-12-14. Daarom kan deze niet meer worden geannuleerd.

Vanwege de kosten voor retourzending raden wij u aan deze bestelling te houden. Graag horen wij van u of dit acceptabel is. U kunt de zending accepteren en het product bekijken. Bent u ontevreden, dan kunt u het nog steeds retourneren binnen 14 dagen.

Als u uw bestelling echt niet meer wilt hebben, kunt u de zending ook weigeren als deze wordt aangeboden. Wij regelen een volledige terugbetaling zodra we het pakket retour ontvangen.

Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Pawel
www.miniinthebox.com

Reactie van de melder van de klacht Thomsimfrans

6 maanden geleden - We hebben eerder problemen gehad met Miniinthebox en toen bleek het vrijwel onmogelijk - alleen tegen hoge kosten - om verkeerd geleverde goederen terug te sturen. In dat circus willen we nu zeker niet meer terecht komen. Als ze vanuit China willen leveren in Nederland hebben ze ook respect te tonen voor de rechten van Nederlandse klanten. Dat hebben we ze ook laten weten.

Heeft op 10 februari 2018 om 19:55 geantwoord

Een leugen.

Nog steeds is er niets geleverd en heeft Miniinthebox de ticket op 8 februari gesloten zodat we niet meer kunnen reclameren.

Geen geld terug en ook geen artikelen ontvangen en niet meer kunnen reageren.

Dat heet oplichting.

Alle klachten die gemeld zijn door Thomsimfrans