Klacht: klachtenafhandeling van Aegon over reisverzekering

op 14 september 2017 over Aegon in de categorie Verzekering

Al meerdere malen heb ik een klacht ingediend bij Aegon. Ik kan aantonen dat ze dingen bij de polis voorwaarden verzinnen, om onder hun verplichtingen uit te komen. Heb telkens contact met dezelfde schadebehandelaar van Aegon, die gewoon bewust dingen verzint en het dossier helemaal niet kent. Als ik hem hiermee confronteer wordt er gewoon geschreeuwd.”Ga maar naar het KiFiD” Dus dacht ik zal maar een klacht indienen, en heb meerdere malen een klacht ingediend, totdat ik uiteindelijk 1 reactie heb gehad op mijn klachten, dan is deze reactie gewoon van dezelfde persoon als waar ik een geschil mee heb.Zie onderstaand:

“U heeft inderdaad gelijk dat klachten op dezelfde afdeling terecht komen als de schadebehandeling. Wij hanteren in dit geval het 4-ogen principe. Dat betekent dat een 2e behandelaar de reactie ook nog na kijkt. Dit om te controleren dat ons standpunt juist is. Dit is in uw geval gebeurd en zal bij ieder bezwaar ook gebeuren”

Hij gaat dus een klacht over zichzelf met een directe collega bespreken en dan zelf beantwoorden. Dit kan toch echt niet meer in deze tijd! Volgens mij moet een grote onderneming als Aegon gewoon een klachtenafdeling hebben.

Mijn zaak ligt al bij het KiFiD. Maar mijn zaak is zo duidelijk en zoals eerder gezegd kan ik aantonen dat er bewust dingen verzonnen worden. Ik wil een keer een reactie van iemand anders die naar mijn dossier heeft gekeken. En het liefst ook niet van een directe collega van deze meneer. Maar van een meer onafhankelijk persoon die niet uit emotie gaat roepen: "ga maar naar het KiFiD" Het is een beetje vreemd dat dezelfde persoon die de schade behandeld ook de klacht over zichzelf gaat afhandelen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aegon

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aegon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Drees777