Klacht: Klachten worden niet afgehandeld

op 19 juli 2012 over Scandic Bedden in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 4 maanden te wachten op de juiste topper (zie eerder gemelde klacht) vandaag, 18 juli 2012, weer gebeld met Scandic bedden in Villa Arena. De heer Ferry de Bruin gesproken. Er wordt geen concreet antwoord gegeven op de vraag waarom we zo lang moeten wachten op de levering van onze topper en de beloofde molton en hoeslaken. Er is weer beloofd terug te bellen. Helaas is dit nu te vaak voorgekomen en is ons vertrouwen in deze winkel en medewerkers naar een nulpunt gezakt. Elke keer hetelfde vage verhaal en geen concrete afspraken of een duidelijk antwoord.

Gewenste Oplossing:

Ik wil vandaag, 18 juli 2012, een afspraak maken voor het leveren van de topper.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scandic Bedden in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scandic Bedden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Meertjes